خانه / اخبار / آزمایش خودرو های الکتریکی جنرال موتورز – EN-V

آزمایش خودرو های الکتریکی جنرال موتورز – EN-V

شرکت خودرو سازی جنرال موتورز تست خودرو های مدل EN-V خود را که با هدف حذف آلودگی طراحی شده اند، آغاز کرده است. این آزمایش در بخش خارجی شهر Tianjin کشور چین که یک محوطه از پیش طراحی شده بعنوان شهر محیط زیستی است با عنوان Sino-singoapore Tianjin eco-city ، به انجام می رسد.

این تست در حالی در این مکان صورت می پذیرد که شرکت جنرال موتورز به دنبال مناطق دیگری در داخل آمریکا و حتی دیگر نقاط جهان برای آزمایش نهایی خودروهای خود است.

محصولات جدید جنرال موتورز در این پروژه تحت برند شورولت Chevrolet‌ عرضه می گردند که خودروهایی شهری و دو نفره هستند. این وسایل نقلیه انرژی خود را از یک باتری lithium-ion دریافت می کنند که براحتی با سیستم برق شهری قابل شارژ شدن هستند و با این انرژی می توانند ۴۰ کیلومتر (۲۵ مایل) حرکت کنند.

این خودرو ها قادر هستند با تجهیزاتی که بر روی آنها نصب شده است به شبکه ترافیک شهری متصل شوند و آخرین اخبار و اطلاعات ترافیک شهری را دریافت کنند و مسافران خود را از بهترین مسیر به مقصد رسانده و یا بهترین جای پارک را در نزدیکی مقصد به آنها نشان دهند.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

نگاهی به طراحی خودرو برقی آفرود سایبرتراک تسلا

نگاهی به طراحی خودرو برقی آفرود سایبرتراک تسلا که مدتی قبل توسط ایلان ماسک (Elon …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *