خانه / اخبار / آخرین مدل لامبوگینی – Aventador

آخرین مدل لامبوگینی – Aventador

شرکت معظم خودروسازی لامبورگینی، آخرین مدل ماشین خود را از سری Aventador رونمایی کرد.


این خودرو که به نظر بسیاری از کارشناسان بی رغیب ترین Super Sport تاریخ است، توسط مدیرعامل این شرکت در نمایشگاه جهانی خودرو ژنو ۲۰۱۲ ، به علاقه مندان معرفی گردید.


این مدل یک خودرو از سری Aventador با نام J-Concept است که حداقل در ظاهر با مدلهای قبل دو فرق اساسی دارد، سقف ندارد و شیشه جلوی خودرو نیز حذف گردیده است.


این خودرو از یک ترکیب جدیدی از فیبرکربن ساخت شده و گنجایش دو سرنشین برای آن در نظر گرفته شده است.


این مدل دارای یک موتور ۱۲ سیلندر ۶.۵-لیتر است که نیرویی برابر ۶۹۱ اسب بخار برای بلعیدن جاده برای آن فراهم می کند. یکی از ویژگی های جالب در طراحی داخلی این خودرو استفاده از متریال بدنه (فیبر کربن) در بخشی از کنسول جلوی خودرو است که ارتباط معناداری بین طراحی خارجی و داخلی ایجاد کرده است.


کمپانی لامبورگینی در اظهار نظری درباره این خودرو می گوید: ” این مدل یک بیان بسیار قدرتمند و زیبا از شخصیت و هویت (DNA) یک لامبورگینی است”.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

شرکت بی ام و با همکاری برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *