خانه / اخبار / آثار جدید Tom Dixon – Liminosity

آثار جدید Tom Dixon – Liminosity

شرکت طراحی بریتانیایی Tom Dixon به تازگی سری جدیدی از روشنایی های خود را با نام “Luminosity” که مخصوص روشنایی محیط است، را معرفی کرده است.

این سری از محصولات این شرکت در واقع یک حرکت به سمت نورپردازی دنیای آینده است. در این محصولات از آخرین تکنولوژی ها و مواد متریال پیشرفته مهندسی استفاده شده است.

روشنایی FIN یک روشنایی طراحی شده است که یک نور طرح دار را در محیط انتشار می دهد. این مدل از قطعات مختلفی تشکیل شده که از دید کاربر به دور است. این طرح شامل یک لنز بزرگ آکریلیکی، خنک کننده و ۶ عدد LED پرقدرت می باشد.

روشنایی ETCH WEB نیز یک روشنایی طرح دار محیطی است با این تفاوت که دارای ابعاد بسیار بزرگتری است. این طرح از یک سازه هندسی (۵ضلعی) به بزرگی ۶۵ سانتی متر تشکیل شده است. سازه ی این طرح می توانند در دو مدل مسی و فولادی تولید شود.

آثار این طراحی بزرگ در نمایشگاهی با عنوان MOST که یک فستیوال دیزاین بوده است در موزه علوم و تکنولوژی لئوناردو داوینچی میلان ، به نمایش در آمده است.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

لامپ‌های oculus، بهترین طرح در نمایشگاه مبلمان استکهلم ۲۰۱۸

اثرِ ryu kozeki با نام ‘لامپ oculus’ بعنوان بهترین طرح در نمایشگاه مبلمان و نور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *