خانه / اخبار تصویری / نوآوری در طراحی گلدان

نوآوری در طراحی گلدان

طراحی گلدان Cube توسط شرکت boskke انجام شده است، مدیران شرکت boskke در مورد هدف‌شان از تاسیس شرکت نوشته‌اند: ” ما می‌خواهیم گیاهان بیشتری را در سطح شهرمان، خانه‌مان و محل کارمان ببینیم، نگهداری از گیاهان کیفیت زندگی‌مان را بالا می‌برد ولی هنگامی که فضا و زمان ما محدود است ما به یک راه حل جدید برای رسیدن به این هدف نیاز داریم. به همین دلیل شرکت boskke تاسیس شد. boskke در زبان انگلیسی باستانی به معنای جنگل کوچک می‌باشد”

نام محصول جدید این شرکت، گلدان‌های Cube می‌باشد. استفاده از خلاقیت در طراحی گلدان Cube وظیفه کاربر را آسان کرده است و دیگر ما را از آبیاری روزانه گیاهانی که در این گلدان ها نگه داری می‌شود، بی‌نیاز می‌کند.

Cube، طراحی گلدان که بصورت خودکار و بسیار ساده به گیاه آب می‌دهد.

Cube، طراحی گلدان که بصورت خودکار و بسیار ساده به گیاه آب می‌دهد.

استفاده از آن بسیار راحت است، فقط کافیست گیاه را داخل گلدان قرار دهید و از سوراخ کوچکی که در بالای گلدان تعبیه شده، داخل گلدان آب بریزید. در بخش پایین گلدان یک صفحه‌ی دایره ای شکل قرار داده شده است که رطوبت آب را به ریشه‌ی گیاه انتقال می‌دهد. در دمای متوسط با یکبار پرکردن گلدان، به مدت سه هفته گیاه آبیاری می‌شود.

Cube، طراحی گلدان که بصورت خودکار و بسیار ساده به گیاه آب می‌دهد.

تنها ایرادی که می‌توان از این طراحی گرفت این است که سیستم آبیاری آرام آن ممکن است برای گونه‌های خاصی از گیاهان نامناسب باشد و موجب خشک شدن گیاه شود.

Cube، طراحی گلدان که بصورت خودکار و بسیار ساده به گیاه آب می‌دهد.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

معرفی چهار محصول طراحی شده برای جمع‌آوری پلاستیک در رودخانه‌ها

معرفی چهار محصول طراحی شده برای جمع‌آوری پلاستیک در رودخانه‌ها اغلب پلاستیک‌های موجود در اقیانوس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *