خانه / جعبه دانش / پروژه های دانشجویی / گزیده ای از ژوژمان روشهای ارائه ایده-دانشگاه هنرتهران

گزیده ای از ژوژمان روشهای ارائه ایده-دانشگاه هنرتهران

کارهای ارائه شده در ژوژمان درس روشهای ارائه ایده          BID Students [ 2nd year – 3rd Term ] Works
دانشجویان کارشناسی طراحی صنعتی                                              Presentation Techniques Course
دانشگاه هنر تهران                                                                                  University Of Art – Tehran
سال دوم – ترم سوم                                                                                         Semester 2 / 89-90
نیمسال دوم سال هشتادونه – نود                                                                                                   .
استاد: محمد فاتحی                                                                         Professor : Mohammad Fatehi

 

رضا پوردیان

در این ارائه سعی شده تا از ویژگی‌های “های تک” برند دایسون به عنوان بهانه‌ای برای نزدیک شدن به کانسپت دیزاین (طراحی spaceship) از یک سو و افزایش مهارت‌های ( دستی-نرم افزاری) از سوی دیگر استفاده شود، در نتیجه به جای استفاده از رنگ‌های متداول و دی استایل دایسون( خاکستری – نارنجی و بنفش ) که خشونت اجزا محصول را تقلیل می‌دهد، از گرافیک گرانچ (شیت سوم) و رنگ‌‌های تند ( ارائه نهایی) استفاده شد، در اسکچینگ نیز تناسبات هندسی مدلهای DC استخراج و براساس آن ویژیگی‌های چند مدل با هم ترکیب شد ( شیت سوم ترکیب دو مدل مختلف از سری DC است.)

 

لیلا توانگر

هدف از این پروژه، ارائه یک محصول برای پخش موسیقی با الهام از موتیف های ایرانی بود. فرم نهایی حجمی سه بعدی است که از طرحی دو بعدی متعلق به شوش باستان برگرفته شده است . در این پروژه، سعی بر این بود که محصول نهایی علاوه بر بهره گیری از یک المان ایرانی، مدرن نیز باشد. گرایش شخصی من دستیابی به فرمی زیبا با در نظر گرفتن فاکتورهای معین در ارائه ایده بوده است . مدلسازی و رندرینگ طرح نهایی با همکاری آقای مهدی مظفری صورت گرفته است.

علی زحمتکش

هدف از این پروژه آشنایی با روشها و تکنیکهای ارائه ایده و کسب بیشتر مهارتهای دستی و نرم افزاری است. پروژه با بررسی و مطالعه مدل Rush Pets : tcr4234 جاروبرقی های Bagless Cylinder برند Hoover انجام گرفت. ویژگی های کلاسیک جاروبرقی Rush Pets چه در رنگ و چه در ساختار آن در ترکیب با آنالیز هندسی-ساختاری مدلهای tc1210 و txp1210 قرار گرفت تا طرح نهایی (شیت سوم) شکل گرفت. فضای پوستر (درون لوله خرطومی) به گونه ای انتخاب شده است تا با ویژگی های برند از یکسو و ویژگی های طرح نهایی از سویی دیگر هماهنگ باشد.

ساسان پورمعصومی

این طرح بر اساس هویت این گروه از محصولات پاناسونیک که در طول چندین سال گذشته تغییر چشمگیری نداشته شکل گرفته است. در این پروژه هدف ارائه رویکردی نوین در طراحی این محصول بر اساس معیارهای طراحی خودرو بوده است.


شما هم می توانید با اعلام نظر، دوستان خود را راهنمایی نمایید.
اساتید محترم می توانند آثار برگزیده ژوژمان های کلاسی خود را برای نمایش در این بخش برای ما ارسال نمایند، به این طریق دانشجویان سایر دانشگاه ها نیز با نحوه فعالیت دانشگاه های دیگر آشنا خواهند شد.

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

گزارش تصویری از ژوژمان درس روشهای ارائه ایده

ژوژمان درس “روشهای ارائه ایده” دانشجویان ترم ۳ طراحی صنعتی دانشگاه هنر تهران روز چهارشنبه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *