خانه / اخبار / پوشش اسلامی Resporton

پوشش اسلامی Resporton

طراح ایرانی‌ کانادایی، الهام سید جواد که کمپانی ResportOn را بنا نموده است کلاهی برای زنان مسلمان ورزشکار طراحی کرده است که موهای آنان را در هنگام ورزش می پوشاند.

این کلاه کاملا قالب سر بوده و و به یک تی شرت با یقه بلند متصل است که گردن را نیز پوشش می دهد، و از الیاف کشی‌ ساخته شده است که به سرعت آب را از دست داده و خشک می شوند. بر اساس گفته طراح این پارچه ۱۴ بار سریعتر از کتان خشک می شود. این الیاف که تحت فرایند‌های خاصی‌ تهیه شده اند حتی در اثر چندین بار شستشو نیز این خاصیت‌های خود را از دست نمی دهند. کششی‌ بودن این الیاف نیز سبب می شود که پوشنده به راحتی‌ سر خود را در هر جهتی‌ که بخواهد تکان دهد.

در یک جیب داخلی‌ موها از گردن جدا نگاه داشته می شوند، در حالیکه یک درزی باز‌ در پشت این کلاه وجود دارد که به پوشنده اجازه می دهد که جای موهایش را تغییر دهد.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

افتتاحيه مدرسه فشن با حضور علاقمندان به حوزه های طراحی لباس و مد، طراحان پارچه، علاقمندان به حوزه کارآفرینی و تولید و همچنین مدرسین و كارشناسان مرتبط با حوزه Fashion design

مدرسه فشن اینورس (INVERSE Fashion School) در تهران افتتاح شد.

مراسم افتتاحیه مدرسه فشن اینورس در تهران با حضور بیش از ۶٠٠ نفر از علاقمندان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *