خانه / اخبار / هدفون جدید Molami با رویکرد طراحی زنانه

هدفون جدید Molami با رویکرد طراحی زنانه


این گونه طرح ها کل صورت را می پوشاند و کاراکتری مضحک و شببیه شخصیت های کارتون Teletubby به افراد می دهد، و در اغلب اوقات هنگامی که این گونه محصولات به گردن شماست، احساس خفگی خواهید داشت. ولی بسیاری عاشق آن هستند…

به تازگی شرکت اسکاندیناویایی Molami ، مدل جدیدی از این نوع هدفون ها را به بازار ارائه کرده است. این مدل دارای یک بازوی نازک با انحنای مناسب با فرم سر و صورت است. هر یک از دوگوشی قابلیت تنظیم جداگانه را برای قرارگیری بهتر بر روی گوش دارند و نکته بسیار کاربردی تر اینکه پس اتمام گوش دادن به موسیقی شما می توانید آن را تا کرده و بصورت تخت درآورید. در این مدل استفاده از پوشش خارجی چرم بر روی گوشی ها باعث شده که نمای بسیار شیک و زنانه ای به کاربر منتقل کند.

شرکت Molami این طرح را به گفته خود برای گروه زنان ارائه کرده است، و با توجه به آخرین آماری که در سال ۲۰۰۸ از صنعت موسیقی آمریکا ارائه شد و در آن مشخص گردیده بود که زنان بیشتر از مردان به موسیقی گوش می دهند، به نظر می رسد که بازار هدف مناسبی را برای خود برگزیده است. اما به گفته بسیاری کارشناسان به احتمال زیاد بسیاری از مردان نیز از این طرح استفاده خواهند کرد زیرا زیبایی زنانه این مدل به رنگ صورتی یا استفاده از المان های بسیار شاخص نیست.

این مدل اکنون توسط شرکت Molami به قیمت ۳۰۰ دلار آمریکا در مراکز فروش عرضه می گردد.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت[۱]‌ DIY ساده، هرکسی قادر به تبدیل دیوار به تاچ‌اسکرین و طراحی دیوار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *