خانه / اخبار / ‘هاوین’ خودروی خورشیدی ایران درجایگاه ۱۴ مسابقات استرالیا

‘هاوین’ خودروی خورشیدی ایران درجایگاه ۱۴ مسابقات استرالیا

تیم هاوین در مرحله تست سرعت این مسابقات در جایگاه ۱۴ جهان قرار گرفت.
در تست سرعت مسابقات خودروی خورشیدی استرالیا تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بعد از تیم هایی از دانشگاه های ژاپن و سنگاپور در بین دانشگاه های آسیایی رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.
مراحل اول مسابقات خودروهای خورشیدی صبح یکشنبه مورخ ۲۴ مهرماه ۱۳۹۰در شهر شمالی داروین استرالیا آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، در این دوره از مسابقات ۳۷ تیم از دانشگاه های معتبر دنیا به رقابت می پردازند.

طبق نتایج به دست آمده، تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین که با خودروی خورشیدی هاوین برای نخستین بار در این مسابقات حضور یافته بود، در بین ۳۷ تیم از بهترین دانشگاه های دنیا به رتبه چهاردهم رسید.

تیم دانشگاه تهران دیگر تیم ایرانی شرکت کننده در این مسابقات رتبه ۳۵ را به دست آورده است .

مرحله اصلی مسابقات دوشنبه ساعت ۰۸:۰۰ صبح به وقت محلی از شهر شمالی داروین در استرالیا به سمت آدلاید جنوبی ترین شهر استرالیا آغاز می شود و خودرو ها باید مسیری به طول ۳۰۲۴ کیلومتر را طی کنند.
در مسابقات جهانی استرالیا تیم هایی از کشورهای هلند، آمریکا، آلمان، ایتالیا، کانادا، استرالیا، تایوان، ژاپن، فیلیپین، هند، کره، مالزی، عربستان سعودی و دو تیم از ایران حضور دارند.

 

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

شرکت بی ام و با همکاری برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *