خانه / رویداد / نوآوری‌خدمات: از نیاز مشتری تا کسب و کار حرفه‌ای

نوآوری‌خدمات: از نیاز مشتری تا کسب و کار حرفه‌ای

نوآوری و بهینه‌سازی خدمات کارآمد، متمایز و اثرگذار برای کسب و کارها یک ضرورت انکار ناشدنی است، خدماتی که برای مشتریان دلخواه ، مفید و به راحتی قابل استفاده باشد می‌تواند کسب و کارهای سودده، شاخص و پایدار ایجاد کند.
کمبود محتوا و شیوه‌ی آموزشی طراحی خدمات و ابزارهای آن و همچنین جایگاه‌ ویژه‌ی خدمات در کسب‌وکارها به‌ویژه در کشورهای در حال توسعه، نظیر کشور عزیزمان، ما را برآن‌ داشت تا با بهره‌گیری از نظرات و تجربیات صاحب‌نظرانِ این عرصه، اقدامی پویا و نتیجه‌بخش صورت دهیم. در همین راستا کارشناسان و متخصصان این مجموعه، کارگاهی عمل‌گرا متشکل از «طراحی‌خدمات» و «مدل‌سازی کسب‌وکار» و با متدولوژی «یادگیری فعال» با عنوان‌«نوآوری‌خدمات: از نیاز مشتری تا کسب و کار حرفه‌ای» طراحی و پیاده‌سازی نموده‌اند.

سخنران‌ها:
صالح برادران امینی ( طـــــراح خدمــــــات )
کارشناس ارشد طراحی صنعتی از دانشگاه امیرکبیر، مدیر ارشــد طراحی شرکت پژواک؛ عضو شورای اجرایی Global Service Jam 2013، دبیراجرایی Tehran Service Jam 2012، مربی و تسهیل‌گر طراحی‌خدمات و برنامه‌های Startup Weekend.
وحید دائم اینانلو (مدرس و تحلیل گر برند و تحولات رفتار مصرف کننده )
استاد دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه هنر اصفهان؛ مدرس و تحلیل گر برند و تحولات رفتار مصرف کننده در طراحی استراتژیک، مدرس جامعه شناسی برای طراحی تجربه و برند، مدرس سیستم های محصول خدمات و مدل های کسب کار ارزش محور، فعال در زمینه نو آوری دیزاین نوآوری اجتماعی و استارت‌آپ های محصول-خدمات، کارشناس ارشد طراحی سیستمهای خدمات-محصول از پلی‌تکنیک میلان؛ مدیر استدیو طراحی LIFE.
روزبه منیری ( تحلیـل‌گر کسب‌وکـــار، کارآفــریــن )
کارشناس علوم کامپیوتر و کارشناس ارشد MBA؛ بنیان‌گذار راه‌کارهای سازمانی پژواک‌؛ بنیان‌گذار، موسس و مشاور چندین کسب‌وکار صنعتی، بازرگانی و خدماتی موفق؛ مربی و تسهیل‌گر کارآفرینی و کسب‌وکارهای نوپا و برنامه‌های Startup Weekend و Startup Next.

مربیان:
تورج صابری‌وند ( گرافیست مینیمال )
طراح گرافیک مینیمال و گرافیک برند، طراح هویت برند رایتل، هویت گرافیکی و کمپین انتخاباتی «ستاد ائتلاف‌ اصلاح طلبان»، روزنامه نگار، مربی و تهسیل‌گر برنامه‌های Startup Weekend
عطا خلیقی سیگارودی ( موسس و مدیرعامل شرکت پویاسافت )
کارآفرین برتر حوزه‌ی وب؛ یکی از بنیانگذاران «پرشین‌بلاگ» (اولین سرویس وبلاگ نویسی ایران) و چندین استارت‌آپ موفق دیگر؛ موسس و مدیرعامل شرکت پویاسافت؛ مربی و تسهیل‌گر برنامه‌های Startup Weekend.
سارا هاتف ( طراح گرافیک و مشاور خدماتی و تبلیغاتی در شرکت لیندو )
کارشناس ارشد طراحی سیستمهای خدمت-محصول از پلی‌تکنیک میلان؛ فعالیت در دپارتمان DIS پلی تکنیک میلان و همکاری با پروفسور وتزولی در پروژه تنگو (با هدف ترویج تعامل اجتماعی پایدار و ایجاد سیستمی از کالاها و خدمات برای منطقه “بارونا” میلان)؛ طراح گرافیک و مشاور خدماتی و تبلیغاتی در شرکت لیندو( فروشگاه های زنجیره ای لوازم خانه و آشپزخانه).
جهت ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت این کارگاه در www.sdinnovation.ir مراجعه کنید.

طبق هماهنگی انجام شده با مسئولین برگزاری همایش، علاقه مندان به ثبت نام در این همایش که از طریق پایگاه اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی ثبت نام نمایند می توانند از ۱۵ درصد تخفیف بهره مند شوند.
برای استفاده از تخفیف با شماره تماس ۰۹۱۹۵۹۰۸۰۸۲ و یا ایمیل reg@sdinnovation.ir تماس گرفته و اطلاعات بیشتر را دریافت نمایید.

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

طراحی صفحه‌کلید برای افراد مبتلا به مشکلات بینایی یا ناتوانی‌های حرکتی

طراحی صفحه‌کلید برای افراد مبتلا به مشکلات بینایی یا ناتوانی‌های حرکتی

طراحی صفحه‌کلید تایپ‌کیس با هدف کمک به افراد مبتلا به مشکلات بینایی یا ناتوانی‌های حرکتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *