خانه / اخبار تصویری / نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس

نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس

نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس، که یکی از مشهورترین و بهترین نمایشگاه‌های خودرو در جهان می‌باشد، در سال ۱۹۰۷ تاسیس شد. نمایشگاهی به وسعت هشت هکتار که سالانه صدها هزار نفر از طرفداران و خریداران خودرو در مدت ۱۰ روز به بازدید از این نمایشگاه می‌روند.

بیش از ۲۵۰۰۰ نفر از کارشناسان و تاثیرگذاران صنعت خودرو به‌ همراه ۴۴۰۰ رسانه از ۵۸ کشور دنیا در ماه دسامبر ۲۰۱۷ گرد هم آمدند تا نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس را برگزار نمایند.

امسال نیز مانند سالیان گذشته خودروسازان از محصولات جدید خودشان رونمایی کردند، همچنین برخی از خودروسازان مانند BMW ، تویوتا، فولکس واگن و… مدل های کانسپت خود را به بازدیدکنندگان معرفی کردند. در ادامه می‌توانید عکس هایی که توسط آقای کیوان نادری گزارشگر طراحی صنعتی برای ما ارسال شده است را مشاهده نمایید.

 

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

توالت از جنس طلا به ارزش پنج میلیون دلار در کاخ ‘سورئال’ بلنهایم به سرقت رفته است

یک اثر هنری که توالتی فرنگی از جنس طلا می‌باشد، در یک نمایشگاه واقع در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *