خانه / مقالات / نقش طراحی خدمات در کسب‌و‌کار الکترونیکی

نقش طراحی خدمات در کسب‌و‌کار الکترونیکی

مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی طراحی خدمات| www.iransdc.ir
نوع پذیرش مقاله: پوستر

برای مشاهده گزارش کامل کنفرانس از این لینک استفاده کنید.

نقش طراحی خدمات در کسب‌و‌کار الکترونیکی

چکیده
روش نادرست برقراری ارتباط کاربر با اینترفیس‌های کسب و کار الکترونیکی با هدف افزایش بهره وری و اثربخشی در بهبود عملکرد سیستم های یک سازمان مورد توجه است ، عدم چگونگی مرتفع سازی نیازهای کاربر و ارتباط با زیر ساخت های فناوری سبب ایجاد تناقض در سطح کاربری وارائه خدمات الکترونیکی می گردد.در دنیای رقابتی امروز کیفیت و خدمت برجسته از لوازم ادامه حیات و موفقیت به شمار می رود .این بدان معنی است که سازمان برای مشتری به صورت بهترین انتخاب در آید و وفاداری مشتری را بوجود آورد .دغدغه ی مشتری را داشتن مهمترین عامل موفقیت هر موسسه و سازمان است و ناکامی در این امر به معنی از دست دادن کسب و کار می باشد .برای اینکه در هر کسب و کاری یک سازمان نخستین انتخاب یک مشتری باشد، می بایست اصول و خدماتی را ارائه داد که به جذب مشتری کمک کند. جلب مشتری و مشتری مداری نه فقط در باره ی عملکرد خدمت ، بلکه درباره هر آنچه از نظر آنان نشانگر بهترین شیوه کار در الگوی خدمتی است که می تواند سودمند واقع شود .با استفاده از طراحی خدمات می توان مسیر استفاده کاربر از سیستم را به نحوی تغییر داد تا سهولت استفاده برای کاربر در رسیدن به نیاز خود فراهم باشد .همچنین درآمد زایی فزون تری برای سازمان به همراه داشته باشد و ارتقای زندگی جوامع و بهبود شرایط زیستی را فراهم نماید.
روش پژوهش : تاریخی تفسیری ، توصیفی و نیمه تجربی

مشاهده این مطلب برای اعضای سایت امکان پذیر می باشد

مشاهده این محتوا فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است . برای مشاهده این مطلب با استفاده از لینک در سایت وارد شده و یا با استفاده از لینکRegister در سایت ثبت نام نمایید.

درباره ی کنفرانس طراحی خدمات

کنفرانس ملی طراحی خدمات از سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرد و در تلاش است تا با گردهم آوردن متخصصان و فعالین حوزه خدمات و ارائه مشاوره های تخصصی در حوزه طراحی خدمات به کسب و کارها، سطح کیفی خدمات ارائه شده به ذینفعان را بالا ببرد. برای دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید : 09121464766

همچنین ببینید

دوره طراحی رابط کاربری به همراه آشنایی با مفاهیم تجربه کاربری

رپورتاژ آگهی اگر به دلیل مشغله‌ی کاری یا فاصله از تهران، امکان شرکت در دوره‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *