خانه / اخبار / نقاشی با نور

نقاشی با نور

Pixelstick یک پروژه جدید kickstarter است که روش جدیدی را در زمینه نقاشی با نور مطرح می‌کند. این وسیله بسیار ساده است که از حدود ۱۹۸ لامپ LED تشکیل شده است، که می تواند طوری برنامه ریزی شود که در آن واحد ترکیب‌های مختلف رنگی‌ از نور را ایجاد نماید. این ترکیبات مختلف وقتی‌ به صورت پشت سر هم ایجاد می شوند می تواند در ذهن بیننده یک تصویر خاص را ایجاد نمایند.


این طراحان روش‌های معمول را ساده نموده و برخی‌ از مشکلات سیستم‌های قبلی‌ را بر طرف کرده اند. بنابرین، می توانند به راحتی نقوش مختلفی‌ را با تغییر رنگ نور و استفاده از خطای دید در فضا ایجاد نمایند.


عملا، کاربران می توانند در فتوشاپ یک تصویر را ویرایش کرده و سپس آن را در Pixelstick آپلود نمایند، و از این طریق این تصویر به صورت یک طراحی مشخص برای لامپ‌های LED در آید. این سیستم زمانی‌ جذاب تر می شود که کاربران می توانند چند تصویر را به صورت همزمان در Pixelstick آپلود نمایند و از این طریق یک تصویر متحرک را خلق کنند که در فضای واقعی‌ توسط ترکیب نور LED‌ها می درخشد.


این پروژه در حال حاضر در حال جمع آوری سرمایه ابتدایی توسط Kickstarter می‌باشد.

 

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

نگاهی به تلاش کشورها در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات

نگاهی به تلاش کشورها در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات با گذری بر پروژه‌های منتخب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *