خانه / اخبار / نشستی در زمینۀ سفر لوئیجی کولانی به ایران و دستاوردهای آن

نشستی در زمینۀ سفر لوئیجی کولانی به ایران و دستاوردهای آن

ارسال شده توسط گروه طراحی صنعتی دانشگاه هنر اصفهان

روز شنبه یکم آذر ماه ۱۳۹۳ نشستی در زمینۀ سفر لوئیجی کولانی به ایران و دستاوردهای آن با حضور جناب آقای رضا لاهیجی در آمفی تئاتر دانشکده معماری و شهرسازی (توحید خانه) دانشگاه هنر اصفهان برگزار گردید. این کارگاه از ساعت ۹:۳۰ صبح و با حضور بیش از ۳۵ نفر از دانشجویان طراحی صنعتی آغاز شد.


در ابتدا معرفی مختصری از جناب آقای لاهیجی ارائه شد و سپس از ایشان برای شروع سخنرانی دعوت به عمل آمد. ایشان در ابتدا به بیان وضع کنونی طراحی صنعتی در کشور پرداخته و با توجه به مشکلات موجود، دانشجویان را به همبستگی برای پروراندن و به ثمر رسیدن این رشته تشویق کردند.


در ادامه به بیان تفکرات لوییجی کولانی در طراحی پرداختند و درباره ی توصیه های این طراح به طراحان جوان ایران، صحبت کردند. همچنین اشاره ای نیز به کنسل شدن برنامۀ حضور لوئیجی کولانی در اصفهان کردند و دلیل آن را کهولت سن و خستگی ایشان دانستند. سپس فیلم جلسه ی پرسش و پاسخ لوییجی کولانی که در تهران برگزار شده بود، در سالن به نمایش در آمد و در ضمن آن آقای لاهیجی توضیحات مربوطه را نیز بیان می کردند.


بعد از اتمام فیلم، جلسه پرسش و پاسخ نیز مطرح شد و آقای لاهیجی به پرسش های متعدد دانشجویان پاسخ دادند و در نهایت مراسم در ساعت ۱۲:۳۰ به پایان رسید.

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

طراحی ابزار پزشکی – گزارش پایان نامه

گزارشی از روند پروژه ی نهایی جناب آقای عماد رضایت و سرکار خانم محدثه فرامرزی …

۳ دیدگاه

  1. سلام
    با تشکر از مطالب مفید تان
    فیلم جلسه پرسش و پاسخ آقای لویجی در تهران را از کجا میتونیم بگیریم ممنون

  2. با سلام و خسته نباشید .. بیان و اشتراک گذاری دستاوردهای موفقی که زمینه ی برتری را فراهم آورده اند می تواند سر رشته ی بسیاری از موفقیت های دیگر باشد و این خود نیز از ارزش بالایی برخوردار خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *