خانه / رویداد / مسابقه طراحی خودرو شرکت ایران خودرو

مسابقه طراحی خودرو شرکت ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو مسابقه طراحی خودرو برگزار می کند. روابط عمومی این گروه خودرو سازی اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرده است:

“ایران اسلامی به منظور دستیابی به قله های پیشرفت و عزت و افتخار، نیازمند خلاقیت، نوآوری، دانش و توانایی دانشمندان و نخبگانی است که با همت بلند خود، برای کشور افتخارآفرینی می کنند. صنعت دانش بنیان، زمینه ساز توسعه پایدار اقتصاد ملی است و مهمترین مسئله در این مسیر، رشد و شکوفایی، نقش و جایگاه نخبگان و نیروهای انسانی کارآمد و فرهیخته است. گروه صنعتی ایرانخودرو با هدف کشف استعدادها و ایدههای خلاقانه، از اساتید، نخبگان و علاقه مندان به طراحی فرم خارجی خودرو دعوت به عمل می آورد تا در این راستا همراه ما باشند. لازم به ذکر است، طرح‌ها می‌بایست حداکثر تا پایان دی ۱۳۹۳ به شرکت ایران‌خودرو ارسال شود.”
طبق اعلام روابط عمومی این گروه، به برگزیدگان در هر کلاس، یک خودرو اهدا خواهد شد.
علاقه مندان به ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به سایت مسابقه مراجعه نمایند.

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

نگاهی به طراحی خودرو برقی آفرود سایبرتراک تسلا

نگاهی به طراحی خودرو برقی آفرود سایبرتراک تسلا که مدتی قبل توسط ایلان ماسک (Elon …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *