خانه / اخبار / مجموعه مبلمان قابل حمل NEST

مجموعه مبلمان قابل حمل NEST

استودیوی Malessa از مجموعه مبلمان قابل حمل NEST در قالب جعبه‌ی چوبی رونمایی کرد، جعبه‌ای شامل یک تخت، میز، نیمکت و قفسه که برای جامعه‌ی رو به افزایش اجاره‌نشین‌ها طراحی شده است.

Désirée Malessa دیزاینر اهل آمستردام این جعبه چوبی را بنا به تجربه خودش بدلیل اثاث‌کشی‌های زیادی که بابت کارآموزی، تحصیل، کار و زندگی انجام داده بود، طراحی کرده است.

 

مجموعه مبلمان قابل حمل NEST

Désirée Malessa می‌گوید: “ما نسل اجاره هستیم، نسلی که دائما در حال حرکت هستیم، نسلی در حال گرفتن فرصت‌ها درصورتی که وجود داشته باشد” “پذیرفتن این نوع زندگی عشایرگونه به من الهام بخشید تا به مفهوم جابجایی دوباره فکر کنم تا این مبلمان قابل حمل را تولید کنم که در کمتر از چند دقیقه سرهم می‌شود یا جدا می‌شود و براحتی قابل جابجایی از محلی به محل دیگر است”

مجموعه مبلمان قابل حمل NEST

مجموعه مبلمان قابل حمل NEST

مجموعه مبلمان قابل حمل NEST

مجموعه مبلمان قابل حمل NEST

مجموعه مبلمان قابل حمل NEST

 

 

منبع: NEST moving crate opens up into a minimal home kit for generation rent

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

دوره جامع طراحی محصول آکادمی یوزراکس

چهارمین دوره جامع طراحی محصول آکادمی یوزراکس

پس از سه تجربه موفق در برگزاری دوره آنلاین طراحی محصول  آکادمی یوزراکس اقدام به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *