خانه / اخبار / لوستر جدید Pallas

لوستر جدید Pallas

ترجمه شده توسط: شهرزاد قریشی

این طرح روشنایی زیبا، که Pallas نام دارد، توسط شرکت Formfjord برای Lightyears طراحی شده است. این مدل یک روشنایی آویزی (لوستر) است که با توجه به اندازه و کاراکتر کلاسیک خود بیشتر برای فضاها و سالن های بزرگ بکاربرده می شود.

در این مدل شکاف های عمودی ایجاد شده (بصورت برش لیزری) روزنه هایی برای عبور نور مهیا کرده، که بدین ترتیب بازی زیبایی از نور و سایه را در فضا ایجاد می کند. سطوح افقی موجود در طرح حس فضاهای قدیمی و کلاسیک را برای مخاطب تداعی خواهد کرد.

Pallas هنگام قرار گیری در فضا ظرافت چشمگیری را از خود نشان می دهد، بعلاوه با ایجاد ترکیب بندی هایی از نور و سایه بر روی سقف و دیوار ها می تواند نقش موثری در دکوراسیون فضاهای مختلف نیز ایفا کند.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

فراخوان مسابقه طراحی لامپ COBRA 2018

فراخوان مسابقه طراحی لامپ COBRA 2018

در ۵۰ امین سالگرد طراحی و تولید لامپ COBRA، به درخواست آقای Elio Martinelli موسس شرکت، یک مسابقه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *