خانه / اخبار / رونمایی لوگوی جدید Microsoft- بعد از ۲۵ سال

رونمایی لوگوی جدید Microsoft- بعد از ۲۵ سال

شرکت مایکروسافت در تاریخ ۲ شهریور ماه ۱۳۹۱ (۲۳ Aug 2012) جدیدترین لوگوی شرکت خود را در مراسم افتتاحیه شعبه جدید خود در شهر بوستون Boston ایالات متحده، رونمایی کرد.


این طرح جدید جایگزین نمونه مشهور قبلی که دارای فونت ایتالیک، بولد شده بود، شده است. سمبل این شرکت نیز که یک پنجره چهار خانه موج دار بود و تا حدی نشان دهنده حرکت و پویایی این برند بود، در نمونه جدید بهمراه رنگ های آن کمی تغییر کرده است.


Jeff Hansen مدیر و مسئول بخش برندینگ شرکت مایکروسافت در این رابطه می گوید:” ۲۵ سال از آخرین بروزرسانی لوگوی شرکت می گذرد و به نظر ما اکنون زمان مناسبی برای این تغییر بود. امسال سال بسیار مهمی برای شرکت مایکروسافت خواهد بود بدلیل ورود محصولات مختلفی چون windows 8 ، windows phone 8 ، ورژن های جدید xbox و … که همگی نشان دهنده تغییر و تحول در فعالیت این شرکت است و چه زمانی بهتر از این که ما بتوانیم سمبل و لوگوی خود را نیز در این آغاز دوران جدید فعالیت شرکت، تغییر و ارتقاء بخشیم “.


وی ادامه می دهد:” لوگوی جدید ما از دو بخش تشکیل شده یکی لوگوتایپ جدید که از فونت segoe که فونت تقریباً رسمی شرکت مایکروسافت است، استفاده شده، و دیگری سمبل تصویری این شرکت که از مربع های رنگی ساخته شده است و نشاندهنده تنوع شاخه های فعالیتی این شرکت است. شما و همه مردم دنیا از تاریخ ۲ شهریور ماه ۹۱ سایت شرکت را که دهمین سایت پربیننده دنیا است ، با لوگوی جدید مشاهده کردید و این تغییر به مرور در تمام فروشگاه ها و مراکز وابسته به ما در آینده، اعمال خواهد شد”.


وی در پایان گفت:” ما بسیار خوشحال و هیجان زده هستیم از این تغییرات ، و همه تلاشمان با این هدف است که بتوانیم فصل جدیدی را برای این شرکت در آینده رقم بزنیم”.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

داستان هویت بصری ده برند مشهور ایرانی از زبان مصطفی اسداللهی

سی و دومین نشست تخصصی طراحی صنعتی دانشگاه هنر با موضوع «داستان هویت بصری ده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *