خانه / جعبه دانش / دیزاین و مدیریت آن

دیزاین و مدیریت آن

عنوان: دیزاین و مدیریت آن

موضوع: دیزاین و مفاهیم آن- مدیریت دیزاین

نویسنده: بریژیت بورژا دوموزوتا

مترجم: نژده هوانسیان

ناشر: ویژه نگار

توضیحات تکمیلی:
این کتاب در ابتدا تعریفی کلی است از دیزاین. تعاریف، کلیدواژه‏ها و تاریخ دیزاین مواردی هستند که کتاب با آن خواننده را، چه دیزاینر و چه از تخصص‏های دیگر، با این رشته به عنوان یک تخصص، هم‏تراز با تخصص‏های دیگر آشنا می‏کند. در ادامه نویسنده با وارد شدن به موضوعات تخصصی‏تر ارتباط بین مباحث مدیریتی و دیزاین را مورد بررسی قرار داده و این رشته تخصصی را از نگاه اقتصادی و بیزینس معرفی می‏نماید.
با چنین محتوایی و با توجه به اینکه نویسنده کتاب از پیش‏کسوتان و صاحب‏نظران بین‏المللی و بسیار مطرح در عرصه مدیریت دیزاین و مترجم آن از دانش‏آموختگان ایشان می‏باشد، که به‏طور مستقیم با مباحث کتاب در ارتباط بوده است، این کتاب می‏تواند مرجع مفیدی برای کسانی باشد که با دیزاین به مثابه یک حرفه در ارتباط هستند.
مورد دیگری که در ترجمه این کتاب، به عنوان یکی از معدود کتب ترجمه شده در این رشته، به آن بسیار توجه شده است، انتخاب درست و به‏جا برای معادل‏های فارسی اصطلاحات انگلیسی دیزاین است. در مواردی که معادل مناسب برای آنها در اختیار نباشد، مترجم در نهایت سادگی، با اتکا به دانش تخصصی خود، به بیان این مطلب پرداخته و واژه لاتین و متداول آن را به‏کار برده است و از طرف دیگر خواننده را نیز به پیروی از آن دعوت نموده است.

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

About Face 3

عنوان: درباره صورت ۳ – About Face 3 موضوع: اصول طراحی تعاملی نویسنده: آلن کوپر، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *