خانه / اخبار / دومین کنفرانس تجربه کاربری Userx2019

دومین کنفرانس تجربه کاربری Userx2019

دومین کنفرانس تجربه کاربری Userx2019

کنفرانس تجربه کاربری UserX هر ساله با هدف انتقال تجربیات و یافته های جدید در حوزه طراحی تجربه کاربری برگزار می‌شود. این کنفرانس یکی از بزرگترین گردهمایی‌های تخصصی طراحان تجربه کاربری در کشور است و جمعی از برترین متخصصان و طراحان محصول و تجربه کاربری، یافته‌های جدید خود درباره جنبه های مختلف طراحی کاربرمحور با سایر علاقه مندان به اشتراک می‌گذارند.

دومین کنفرانس تجربه کاربری (UserX2019) در تاریخ ۱۸ و ۱۹ مهر ماه با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از طراحان تجربه کاربری، طراحان محصول، مدیران محصول و نوآوران در حوزه سرویس­های مالی (فین­تک) در دانشگاه تربیت مدرس برگزار خواهد شد و در آن چگونگی استفاده از تکنولوژی‌های نوین و اصول طراحی مبتنی بر تجربه، با هدف ساده سازی خدمات مالی برای کاربران مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دومین کنفرانس تجربه کاربری Userx2019

 

مخاطبان اصلی رویداد مدیران سرویس های مالی، طراحان تجربه کاربری، طراحان محصول، مدیران محصول و طراحان گرافیک و رابط کاربری هستند. از مهمترین محورهای رویداد می­توان به تجربه کاربری و بانکداری نوین، طراحی خدمات مالی، دسترس‌پذیری و کاربردپذیری در محصولات، فرآیندها و استراتژی طراحی محصولات در حوزه مالی، طراحی تجربه در حوزه های مالی شامل بورس، خدمات پرداخت و مدیریت مالی شخصی اشاره نمود.

تاریخ برگزاری:
۱۸ و ۱۹ مهر ماه
محل برگزاری:
سالن همایش‌های دانشگاه تربیت مدرس
کد تخفیف ۳۰ درصد:
idreporter
برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در رویداد می­توانید به وبسایت userxevent.ir مراجعه نمایید.

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

طراح اِدوبی کنترل صوتی را وارد اپ‌ها کرد - طراحی پروتوتایپ

طراح Adobe کنترل صوتی را وارد اپ‌ها کرد

استفاده از اپلیکیشن‌ها تا حد زیادی آسان‌تر شده است، زیرا راحت‌تر ساخته می‌شوند. نرم‌افزارهای بهتر، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *