خانه / اخبار / برنده مسابقه طراحی مد H&M Design Award 2012-

برنده مسابقه طراحی مد H&M Design Award 2012-

درنهایت برنده مسابقه طراحی مد H&M Design Award 2012 معرفی گردید. Stine Riis طراح لباس دانمارکی و فارغ التحصیل از کالج طراحی مد لندن London College of Fashion‌ در تاریخ ۱۲ بهمن ماه در مراسمی که به همین مناسبت ترتیب داده شده بود، در سالن مد Mercedes-Benz در شهر استکهلم بعنوان برگزیده این مسابقه معرفی گردید.


Stine با این موفقیت توانست جایزه ۵۰.۰۰۰ یورویی و همچنین فرصت فروش ۱۵ مدل از مجموعه لباس های خود را در فروشگاه های H&M در کشورهای مختلف اروپایی بدست آورد. در کشورهایی چون انگلستان، بلژیک، دانمارک، آلمان، سوئد و هلند. او برگزیده هیئت داوران این دوره از مسابقه بود که شامل Christopher Kane, Hilary Alexander و دیگر طراحان مد معتبر بین المللی بودند.


Stine Riis در اولین اظهار نظرهای خود در این باره گفت: ” من بسیار شوکه شدم و هنوز باورم نمیشه که توانستم آثار خودم را در سالن Mercedes-Benz شهر استکهلم، بعنوان طراح برگزیده به نمایش بگذارم. این انتخاب و حضور مردم به من اعتماد بنفس بیشتری میده تا بتونم در آینده نزدیک با توجه به جایزه نقدی این مسابقه، برند خودم را تأسیس کنم”.


در همین مراسم از Anne Bosman نیز بعنوان برگزیده بازدیدکنندگان سایت H&M تقدیر بعمل آمد. او توانسته بود بیشترین رأی را بصورت آنلاین از بازدیدکنندگان که در این مسابقه شرکت کرده بودند، کسب کند.


جایزه او نیز فرصت استثنایی یکماهه برای کارآموزی در موسسه بسیار معتبر طراحی مد Christopher Kane`s Design Studio در انگلستان می باشد.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

هدفون جدید Molami با رویکرد طراحی زنانه

این گونه طرح ها کل صورت را می پوشاند و کاراکتری مضحک و شببیه شخصیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *