خانه / جعبه دانش / معرفی کتاب / کتاب فارسی / ایده عالی مستدام

ایده عالی مستدام

نویسنده:  برادران هث

مترجم:  سید رامین هاشمی و مجتبی اسدی

تاریخ انتشار:  بهار ۱۳۹۳-چاپ سوم زمستان ۱۳۹۵

انتشارات: آریاناقلم

 

در اصل، این کتاب، کتابی پرورشی است. پس ما چگونه ایده های خود را به گونه ای بپرورانیم که در جهان موفق باشند؟ بسیاری از ما نمی دانیم چگونه ایده های خود را به طور مؤثری منتشر کنیم؛ و آنها را متمایز کنیم. معلم زیستشناسی یک ساعت برای توضیح میتوز وقت صرف می کند و هفتهٔ بعد فقط سه دانش آموز به یاد میآورند که میتوز چیست. مدیری برای رونمایی از استراتژی جدید شرکت سخنرانی غیر جذابی می کند و کارمندان با ذوق و شوق سرشان را تکان می دهند و روز بعد کارکنان تولید را می بینید که همچنان همان کار قبلی را انجام می دهند. اغلب، ایده های خوب، سخت موفق می شوند. اما داستان مسخرهٔ دزدی کلیه، بدون وجود هیچ منبعی که آن را تأیید کند، مدام منتشر می شود. چرا؟ آیا به این دلیل است که داستان کلیهٔ سرقت شده نسبت به سایر موضوع ها خریدار بیشتری دارد؟ یا آیا می توان ایدهٔ درست و مفید را هم به خوبی ایدهٔ نادرست منتشر کرد؟

این کتاب ترجمه یکی از پرفروش ترین کتابهای دنیای کسب وکار  به نام  Made TO Stick  نوشته براردان هث می باشد. شما در هر موقعیتی که باشید حرف ها و ایده ها، محصولاتی دارید که می خواهید که به اثر گذارترین شیوه آن ها را طرح کنید. این کتاب شما با ۶ کلید طلایی برای عالی و مستدام کردن ایده هایتان آشنا می شوید.

این کتاب سرشار از مثال‌های گوناگون از مشاغل و افراد گوناگون می‌باشد و همین ویژگی باعث شده است که طیف گسترده‌ی از مخاطبان را شامل شود و محدود به گروه، تخصص و سازمان خاصی نباشد.

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

شش ترفند مهم در طراحی محیط کار شاد

در این پست به معرفی شش ترفند می‌پردازیم که می‌توانید با رعایت آن در طراحی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *