خانه / اخبار / اولین موتور سیکلت الکتریکی طراحی و مهندسی شده ایرانی در اصفهان رونمایی شد

اولین موتور سیکلت الکتریکی طراحی و مهندسی شده ایرانی در اصفهان رونمایی شد

اولین موتور سیکلت الکتریکی طراحی و مهندسی شده ایرانی در اصفهان رونمایی شد.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، شهردار اصفهان در حاشیه اولین نمایشگاه موتور سیکلت و دوچرخه اصفهان و در آیین رونمایی از این موتور سیکلت متعلق به شرکت جهانرو گفت: اصفهان به دلیل شرایط آلودگی هوا به موتورسیکلت های برقی نیاز دارد.


به گفته علیرضا محمدزاده، مدیر طراحی گروه دانش بنیان بناشریف، کلیه مراحل طراحی و مهندسی این موتورسیکلت توسط تیمی متشکل از فارغ التحصیلان رشته های طراحی صنعتی و مهندسین ایرانی به انجام رسیده است.
محمدزاده اضافه کرد پروسه طراحی این موتورسیکلت، از اسفند سال گذشته کلید خورد و اولین نمونه پیش تولید از موتورسیکلت اواخر تابستان آماده انجام تستهای جاده ای و شهری شد.



محمدزاده در خصوص طراحی این موتورسیکلت گفت:
سبک طراحی مدرن و به روز در کنار مشخصه های فنی متناسب با شرایط اقلیمی ایران مانند قابلیت پیمایش بالا، سرعت مناسب و قیمت رقابتی از جمله موارد شاخص در این محصول می باشد.
وی با بیان اینکه تیم طراحی و مهندسی با بررسی نمونه های وارداتی و شناخت نقاط قوت و ضعف اقدام به کار بر روی این پروژه نمود افزود این برای اولین بار در تاریخ صنعت موتورسیکلت سازی کشورمان است که یک محصول داخلی از ایده پردازی تا ساخت نمونه تولیدی در ایران به انجام رسیده است، ضمن اینکه بطور قطع با توجه به نو بودن تکنولوژی موتورسیکلتهای برقی در داخل کشورهنوزدرابتدای راه هستیم و بی شک نیاز به زمان و تلاش بیشتری داریم.



وی همچنین اظهار کرد با کمال افتخار اعلام می کنیم که در بخشهایی از کار از تجربه برندهای مطرح کمک گرفته ایم و هیچ ادعایی در خصوص اینکه حتی پیچ آنرا خودمان ساختیم نداریم و اصولا اعتقادی به این ادعای غلط نداشته و نداریم.
محمدزاده افزود این اولین بار است که یک شرکت خصوصی با دعوت از متخصصین داخلی اقدام به سرمایه گذاری بر روی چنین پروژه ای بزرگ نموده که امیدواریم در آینده نیز تکرار شود. وی یاداور شد تمامی آنچه امروز شاهدش هستیم حاصل تلاش یک تیم و نه یک شخص بوده .

مطالب گزارشگر طراحی صنعتی را در کانال تلگرام دنبال کنید.

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

شرکت بی ام و با همکاری برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *