خانه / اخبار / تجربه ای جدید از کیسه زباله

تجربه ای جدید از کیسه زباله

این کیسه زباله طراحی شده توسط شرکت ahhaproject در میلان و سئول به طور آشکارا بیان می‌کند که از هر کیسه زباله آشپزخانه چقدر انرژی می­تواند تهیه شود.
بر اساس اطلاعات گرافیکی روی کیسه، یک کیسه پر از آشغال‌های طبیعی آشپز خانه می­تواند برای تهیه ۱۰۰ لیوان چای، تست کردن ۵۰۰ قطعه نان، یا جوشاندن ۱۰۰۰ تخم مرغ انرژی تولید کند.
اطلاعات زیر از طرف خود شرکت ahhaproject می‌باشد:
آشغال‌های طبیعی، یک منبع ارزشمند طبیعی هستند که ما هر روزه میزان زیادی از آن را در آشپزخانه‌هایمان تولید می‌کنیم.
در آلمان فقط ۴۰% این زباله‌های ارزشمند به سطل زباله می‌‌انجامند. برای خیلی‌از مردم راحت نیست که زباله‌های طبیعی‌شان را از مابقی آشغال‌هایشان جدا کنند.

یک کیسه زباله که به راحتی‌قابل برگشت به طبیعت و تجزیه است و از ماده PLA ساخته شده و درش سیل می­شود، می­تواند گزینه خوبی‌برای جدا سازی و جمع آوری این زباله‌های طبیعی باشد.

این کیسه به ما نشان می دهد که محتوای هر بسته چقدر امکان تولید انرژی دارد و در نتیجه ما را وادار می‌کند عادت‌هایمان را تغییر داده و این زباله‌ها را جدا سازیم.

محتوای هر بسته برای اینکه ۱۰ کیلومتر با ماشین تان رانندگی‌کنید، ۳۰ کیلوگرم لباس را با ماشین لباس شویی شسته و خشک کنید، ۱۰۰ لیوان چائی بجوشانید، یا یخچال­تان را به مدت ۲۰۰ ساعت استفاده کنید، موبایل­تان را ۳۰۰ بار شارژ کنید، لامپ‌های کم مصرفتان را ۴۰۰ ساعت استفاده کنید، ۷۰۰ نوشابه را خنک کنید، ۱۰۰۰۰ بار با ماشین ریش تراش برقی ریش­تان را بزنید، ۱۲۰۰۰ ساعت با MP3 تان به موسیقی دلخواه تان گوش کنید و … کافیست.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

عکس‌های جدید از طراحی مشعل المپیک ۲۰۲۰ توکیو

طراح ژاپنی Tokujin Yoshioka عکس‌های جدیدی از جزئیات طراحی مشعل المپیک ۲۰۲۰ توکیو منتشر کرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *