خانه / اخبار / ون جدید مرسدس بنز – Viano Vision Pearl

ون جدید مرسدس بنز – Viano Vision Pearl

شرکت خودروسازی مرسدس بنز با معرفی مدل Viano Vision Pearl تلاش کرده تا نهایت امکانات و طراحی را در یک خودروی ون به نمایش بگذارد. این مدل که در نمایشگاه آتی خودرو (IAA) در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت، دارای پوشش تمام چرم داخلی، کفپوش چوبی، قطعات تمام آلومینیم در بدنه، شیشه های پنجره دودی شونده و در نهایت سیستم صوتی استثنایی از برند Bang & Olufsen می باشد. این شرکت خودرو ساز سعی کرده با ارائه این امکانات، سفر در این وسیله نقلیه را برای ۶ مسافر آن بسیار خاطره انگیز گرداند.

ایده کلی این مدل از احساس افراد به مسافرت برای تجربه و هیجان نشأت می گیرد و در فرم کلی از قایق های مسابقه ای مدرن الهام گرفته است. این مدل با فراهم کردن ارتباط W-LAN نیاز مسافران آن را به ارتباطات سیار مرتفع کرده است. در طراحی خارجی این خودرو برای اولین بار است که در طراحی خودروهای ون شرکت مرسدس از رنگ mango pearl grey مات استفاده کرده، و همینطور برای افزایش حس اسپرتی در این خودرو از مجموعه چراغ های LED نور روز در بدنه آن استفاده شده است.

این مدل با توجه به نیاز روزافزون مردم به سفر و خودروهای مناسب سفر طراحی و تولید شده تا بتواند زمان طی مسیر در سفر را نیز مانند خود برنامه سفر لذت بخش و خاطره انگیز کند. بگفته Volker Mornhinweg رئیس بخش خودروهای ون در شرکت مرسدس: ” این مدل تنها یک مدل کاربردی نیست بلکه در طراحی آن تلاش شده تا حس یک فضای راحت زندگی را القا کند. هرکسی که فضای بزرگ به همراه یک سفر بی استرس در یک خودروی زیبا را می پسندد، جزو مشتریان این خودرو خواهد بود. امکانات و طراحی داخلی این خودرو به گونه ای صورت پذیرفته که این مدل را در مقایسه با دیگر ون ها، به سطح کلاس S ارتقاء می دهد”.
این شرکت امیدوار است که با ارائه ی این محصول بتواند مشتریان سفرهای راحت و بی دقدقه را به خود جلب کند.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

شرکت بی ام و با همکاری برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *