خانه / رویداد / مسابقه ALESSI IN LOVE

مسابقه ALESSI IN LOVE

عنوان: ALESSI IN LOVE
موضوع: Design
مهلت ثبت نام: ۱۵ مهر ماه ۱۳۹۲ – ۷ اکتبر ۲۰۱۳
برگزار کننده: شرکت طراحی Alessi ایتالیا
وب سایت: http://desall.com/Contests?page=1

شرایط شرکت:
شرکت Allesi به طور مداوم به دنبال افراد مستعدی در سراسر جهان می گردد که بتواند از طریق خلاقیت این هنرمندان و طراحان رویاهای مردم را تحقق بخشیده و آنها را به محصولاتی بی نظیر تبدیل نماید.
در این مسیر، Allessi پروژه بزرگی‌ را آغاز نموده‌ است که آلسی عاشق ( Alessi in Love ) نامیده می شود. در این پروژه Alessi به دنبال طرح‌های الهام بخش و تفکر‌های جدیدی است که به هدیه‌ای مربوط می شود که احساسات یک فرد را به دیگری بیان می‌کند.
در این پروسه خلاق، Alessi به دنبال طراحان و استعدادهای تازه‌ای از سراسر جهان می گردد که طرح‌ها و ایده‌های خود را در مسابقه آنلاین‌ای که بر سایت Desall.com بر پا شده است شرکت دهند.

توضیحات تکمیلی:
طراحان می توانند ایده‌ها و طرح‌های پیشنهادی خود را تا تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۱۳ – ۱۵ مهر ماه در سایت مذکور آپلود نمایند. طرح‌های ارسالی‌ توسط یک هیئت داوری تحت نظارت Alberto Alessi بررسی شده ، و ایده‌های منتخب به یک کارگاه آموزشی‌ ویژه دعوت خواهند شد.
این کارگاه سه روزه توسط خانم Laura Polinoro سرپرستی شده و مراحل طراحی و تولید یک محصول در Alessi به نمایش گذشته خواهد شد که همچنین شامل آخرین تکنیک‌های پروتوتایپ سازی می‌باشد.
اولین جرقه این پروژه توسط استودیو Laura Polin مطرح شد که استودیو مستقلی است که سال هاست با شرکت Alessi همراهی می‌کند. و در ادامه Alessi تصمیم گرفت که از سایت نو پای Desall استفاده کند که این مسابقه را به صورت آنلاین برگزار نماید.

لینک ثبت نام: http://desall.com/Contest/Alessi-In-Love–Every-time-an-act-of-love/Brief

هزینه: –

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.
http://www.alessi.com

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

همایش و مسابقه ملی طراحی و مدلسازی تجهیزات روشنایی محیطی با استفاده از بطریهای آب معدنی

همایش و مسابقه ملی طراحی و مدلسازی تجهیزات روشنایی محیطی با استفاده از بطریهای آب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *