خانه / گزارش اختصاصی / گزارش اختصاصی از مراسم اختتامیه نمایشگاه پروژه‌های بسته بندی دانشجویان طراحی صنعتی دانشگاه هنر

گزارش اختصاصی از مراسم اختتامیه نمایشگاه پروژه‌های بسته بندی دانشجویان طراحی صنعتی دانشگاه هنر

ارسال شده توسط: روشنک حقیقی گزارشگر طراحی صنعتی

مراسم اختتامیه نمایشگاه پروژه‌های بسته بندی دانشجویان طراحی صنعتی دانشگاه هنر در تاریخ چهارشنبه ۵ خرداد در سالن شهید جانبزرگی این دانشگاه برگزار شد. این نمایشگاه از روز دوشنبه ۳ خرداد ماه در ساختمان مرکزی این دانشگاه با همکاری گروهی از دانشجویان ورودی ۹۱ کارشناسی و به دبیری سرکار خانم آزاده یوسفی برپا گردید.


مراسم با مقداری تاخیر با پخش تلاوت آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی شروع شد. در ابتدا مجری از ۱۰ اثر برتر دعوت به عمل آورد که کار خود را برای حاضرین و داوران ارائه دهند.


اسامی صاحبان ۱۰ طرح برتر:
– نازنین سرانجام پور
– فاطمه کارگرخوش_شقایق کیانی
– هما سلیمانی_مهرناز کیازاده
– ساره مسگریان_زهره چیذری
– مرجان اینانلو ۲ اثر
– آمنه آریان
– فاطمه کلهر_ یلدا قاسمی
– نرگس گوهریان
– شهرزاد صالحی


پس از داوری، جناب آقای بصیر، موسس رشته ی طراحی صنعتی در دانشگاه علم و صنعت، در مورد بسته بندی و مواردی که باید به آن توجه کرد؛ از جمله اینکه توجه به اتفاق بعد از استفاده کاربر و استفاده ی مجدد و بهینه از محصول بیان کردند. همچنین برای طراحی بسته بندی طراحان را به اصل و تاریخچه اصلی هر چیزی که مورد طراحی قرار می گیرد، متوجه کردند.


سپس آقای وزیری مدیر بازاریابی شرکت چاپ آقا، که اسپانسر مادی و معنوی این مراسم بود در ارتباط با بسته بندی و حوزه های فعال در تجارت کنونی در کشور سخنرانی کردند.
پس از آن از تمامی شرکت کنندگان و تیم برگزار کننده؛ خانم ها ماجده شریفی نیا، فاطمه کارگرخوش، ساره مسگریان، زهره چیذری و شقایق کیانی تقدیر و تشکر به عمل آمد.
در ادامه دربخش رقابتی برندگان معرفی و جوایز به آنها اعطا شد.


نفرات اول: خانم ها فاطمه کارگرخوش_شقایق کیانی برای بسته بندی سی دی

نفر دوم: خانم نرگس گوهریان برای بسته بندی روسری

نفر سوم: خانم شهرزاد صالحی برای بسته بندی مداد رنگی


در بخش محصولات تولید شده نمایشگاه، جناب آقای عرفان نجف آبادی بسته بندی اکسسوری برای استودیو دکمه دیزاین و جناب آقای مهدی شیدری استودیو طراحی شرکت گلبرگ بهاران برای بسته بندی روغن اویلا حضور داشتند که در پایان از حضورشان در نمایشگاه تقدیر شد.


در پایان از اساتید و داوران سرکار خانم یوسفی، جناب آقای میر فندرسکی، جناب آقای بصیر، جناب آقای وزیری، جناب آقای فلاح تقدیر به عمل آمد.

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

بررسی خطرات اینفلوئنسرهای طراحی صنعتی در اینستاگرام

بررسی خطرات اینفلوئنسرهای طراحی صنعتی در اینستاگرام

متن زیر توسط Paul Sohi طراح صنعتی در بوستون آمریکا و درباره‌ی بررسی خطرات اینفلوئنسرهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *