خانه / جعبه دانش / از ایده تا مشتری

از ایده تا مشتری

عنوان: از ایده تا مشتری

موضوع: چگونه ایده های خود را به پول تبدیل کنیم

نویسنده: فیل بیکر

مترجم: آرمیتا سراج زاهدی – همایون گلستانه

ناشر:

توضیحات تکمیلی:
کتاب از ایده تا مشتری، نه تنها برای کسانی که درگیر خلق محصولات هستند، جالب است، بلکه برای افرادی که نسبت به این مقوله کنجکاو هستند نیز گیرا است و اتفاقاتی که پشت پرده رخ می دهد و به ندرت آشکار می گردد را مطرح می کند و با کثال های مختلف و سودمندی همراه است.

فیل بیکر نویسنده کتاب می گوید: یکی از چیزهایی که آموختم این بود که فرآیند خلق یک محصول موفق، بسیار فراتر از یافتن یک ایده است. در حقیقت ایده یابی آسان تریت بخش کار است و اتفاقات پس از آن، بسیار مهم تر است. فعالیت ها گوناگون، از مهندسی گرفته تا مدیریت محصول، توزیع و بازاریابی که دربرگیرنده روش های همسو ولی متفاوت می باشد. هر یک از این فعالیت ها شبیه حلقه های یک زنجیر هستند و زمانی که یکی از این جلقه ها دچار مشکل شود، تمام تلاش ها بی نتایجه خواهند بود.

دونالد نورمن نویسنده کتاب طراحی اشیای آینده درباره این کتاب می گوید:
اگر شما مخترع، طراح و یا سازنده ای با ایده های بزرگ هستید و احتاج دارید تا مجصول خود را تولید و توزیع کنید، این کتاب برای شما بسیار مفید خواهد بود. فسب بیکر در این کتاب، درس های ارزشمندی را که طی سال ها طراحی و تولید در ایالات متحده و آسیا فراگرفته، بیان کرده است. به خصوص مبحث برون سپاری در آسیا، بسیار مفید است. بیکر می گوید: این روزها فِرز بودن و خلاق بودن، مهم تر از بزرگ بودن است، اما برای یه دست آوردن این امتیاز باید به چین بروید. به نظر دلهره آور می آید؟ نگران نباشید، این کتاب سفری لذت بخش در مورد مزایا و خطرات برون سپاری است. اگر می خواهید محصول خود را تولید کنید، خواندن این کتاب برای شما حیاتی است.

فهرست مطالب:
فصل اول: فقط انجامش دهید!
فصل دوم: مبانی توسعه
فصل سوم: اهمیت طراحی صنعتی
فصل چهارم: برون سپاری
فصل پنجم: انتخاب و همکاری با شریک آسیایی
فصل ششم: بخش بازاریابی
فصل هفتم: توزیع و پخش: محصول خود را به دست مشتری برسانید
فصل هشتم: مشاوره حقوقی: بدانید چه زمانی باید ار آن صرف نظر کنید
فصل نهم: حالا چی؟

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

جشن روز جهانی طراحی صنعتی سال ۱۳۹۸

بخش اول) گزارش جشن روز جهانی طراحی صنعتی در شهر تهران جشن روز جهانی طراحی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *