اخبار

۱۳مین سالگرد تأسیس designboom ‌

Philippe Starck

امسال (۱۳۹۱خورشیدی – ۲۰۱۲میلادی) پایگاه اینترنتی Design Boom‌ ، سیزده ساله شد و مانند همه موجودات در دوران نوجوانی کمی هم ماجراجو و سرکش شده است. ما در این دوران فضاهای مختلفی را تجربه کرده ایم، شب زنده داری های فراوان، ارسال فیلم های مختلف در youtube‌، رخنه کردن و گرفتن خبر از نمایشگاه ها و جشن های مختلف. ما شاید ساعت ها و هفته ها به facebook چسبیده بودیم و حتی فرصت گوش کردن به صحبت های یکدیگر را هم نداشتیم.

این سایت همواره مستقل بوده و مسیر و گرایش درست خود را دنبال کرده است و همیشه به جایگاه خود در عرصه طراحی افتخار کرده است.

ٔRoss Lovegrove

شما هیچ تصوری از حضور ۱۳ ساله در عرصه دیجیتال دارید؟؟
ما فقط یکسال از گوگل – Google – جوانتر هستیم.
دو برابر سن Tiwtter‌و Tumblr را داریم و درست فکر کردید از Facebook هم پیر تر هستیم.

Piero Lissoni

در سال ۱۹۹۱ بود که شبکه مجازی جهانی (World Wide Web) بصورت عمومی قابل استفاده قرار گرفت. اولین تصاویر در این شبکه از سال ۱۹۹۲ بر روی سایت ها قرار گرفت و در سال ۱۹۹۳ بود که اعلام شد این شبکه برای استفده هر کسی رایگان می باشد و این شاید نقطه عطف دوران ما بود.

Marcel Wanders

در اولین ماه های سال ۱۹۹۹ ، Design Boom تنها در حد یک ایده بود… اما تا پایان سال این ایده به واقعیت پیوست و این پایگاه بعنوان اولین مجله آنلاین طراحی و معماری متولد گردید.

Richard Hutten

هم اکنون در سال ۲۰۱۲ میلادی، این شبکه بسیار بزرگتر و سریعتر شده است و سایت Design Boom به یکی از بزرگترین پایگاه های جهانی با بیش از ۴ میلیون بازدید کننده در ماه ، تبدیل شده است. ولی تنها چیزی که در این مدت تغییر نکرده است روحیه اجتماعی این شبکه است و اون چیزی که باعث شده ما ۳۶۵ روز سال را به جستجو و فعالیت در باره مسائل مرتبط با دیزاین و معماری بپردازیم، حضور و شرکت در خیل عظیم جمعیت جهانی است که هر روز در حال فعالیت، گفتگو، خلق کردن هستند، می باشد.

Karim Rashid

ما بسیار امیدوار و خوشحال هستیم که بتوانیم در سال های آینده مناسبت ها و پیشرفت ها عظیمی را در این عرصه در کنار شما جشن بگیریم.

Tokujin Yoshioka

منبع

گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

آخرین مقالات

فراخوان مسابقه طراحی برای کودک

فراخوان مسابقه طراحی برای کودک نگهداری از کودکان در خانه های آپارتمانی با متراژ کم،…

2 سال پیش

پنجمین دوره جامع طراحی محصول

پس از چهار تجربه موفق در برگزاری دوره آنلاین طراحی محصول، آکادمی یوزراکس اقدام به…

2 سال پیش

مجمع عمومی موسس انجمن صنفی طراحی صنعتی ایران برگزار شد

روز چهارشنبه 8 دی ماه 1400 ساعت 10 صبح، نمایندگان مجمع عمومی موسس انجمن صنفی…

2 سال پیش

چهارمین دوره جامع طراحی محصول آکادمی یوزراکس

پس از سه تجربه موفق در برگزاری دوره آنلاین طراحی محصول  آکادمی یوزراکس اقدام به…

3 سال پیش

طراحی برای کودک، طراحی برای آینده

اسباب‌بازی و محصولات کودک معمولاً به تاریخ مصرف کوتاهشان معروفند؛ به این معنا که به…

3 سال پیش

جشنواره ایده های برتر فناوری های نرم و صنایع خلاق فرهنگی

ضرورت برگزاری: حرکت در مسیر خلاقیت و نوآوری نیازمند شناسایی فرصت های نو در فضای…

3 سال پیش