عنوان: خط طلایی

موضوع: صد درس کلیدی بیان­ ترسیمی در طراحی­صنعتی

نویسنده: مهدی اصل فلاح

مترجم:

ناشر: فرهنگسرای میر دشتی

توضیحات تکمیلی:
کتاب خط طلایی، صد درس کلیدی بیان­ ترسیمی در طراحی­ صنعتی، گستره­ی کاملی از نکات طلایی بیان طراحانه را ارائه می­ کند. نکاتی که با بکارگیری آن­ها از یک سو درستی طراحی و از سوی دیگر قدرت طراحی را می­ توان ارتقاء داد. هدف این کتاب، آموزش تصویری نکته­ های کلیدی ارائه­ ی ترسیمی در طراحی­ صنعتی است. فراتر از بیان­ ترسیمی، این کتاب روش­های تفکر طراحانه را نیز به خوانندگانش می آموزد. مولف این کتاب، مهدی اصل­فلاح، عضو هیات علمی گروه طراحی­ صنعتی دانشگاه ­هنر تهران است و درابتدای آن مقدمه ­های کوتاه و جالبی نیز از برخی اساتید و صاحب نظران طراحی نظیر آقایان قباد شیوا، محمدصادق ژیان، روبرت سرکیسیان، ایمان مقصودی و سیدرضا مرتضایی در زمینه­ ی جایگاه مهارت­های ترسیمی در طراحی­ صنعتی ارائه شده است. همچنین نمونه ­هایی از آثار طراحی دستی طراحان ایرانی نظیرفرناندمیرزا، نادرفقیه­زاده، محمدصادق ژیان، سامان آشتیانی، علیرضا ریاحی، ایمان مقصودی، کیوان نادری، سعید اقبال، عبدالحسین لطیفی، فرهاد الهی شیرازی، فرزاد برخورداری و مسعود جعفری در این کتاب ارائه شده­اند.

کتاب خط طلایی، توسط انتشارات فرهنگسرای میردشتی به چاپ رسیده است و برای دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته طراحی­ صنعتی و داوطلبان شرکت در آزمون­های عملی این رشته مفید است. علاقمندان جهت تهیه این کتاب می توانند با شماره تلفن مرکز پخش کتاب این انتشارات ۶۶۴۹۰۶۶۲ تماس بگیرند.

گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

آخرین مقالات

فراخوان مسابقه طراحی برای کودک

فراخوان مسابقه طراحی برای کودک نگهداری از کودکان در خانه های آپارتمانی با متراژ کم،…

2 سال پیش

پنجمین دوره جامع طراحی محصول

پس از چهار تجربه موفق در برگزاری دوره آنلاین طراحی محصول، آکادمی یوزراکس اقدام به…

2 سال پیش

مجمع عمومی موسس انجمن صنفی طراحی صنعتی ایران برگزار شد

روز چهارشنبه 8 دی ماه 1400 ساعت 10 صبح، نمایندگان مجمع عمومی موسس انجمن صنفی…

2 سال پیش

چهارمین دوره جامع طراحی محصول آکادمی یوزراکس

پس از سه تجربه موفق در برگزاری دوره آنلاین طراحی محصول  آکادمی یوزراکس اقدام به…

3 سال پیش

طراحی برای کودک، طراحی برای آینده

اسباب‌بازی و محصولات کودک معمولاً به تاریخ مصرف کوتاهشان معروفند؛ به این معنا که به…

3 سال پیش

جشنواره ایده های برتر فناوری های نرم و صنایع خلاق فرهنگی

ضرورت برگزاری: حرکت در مسیر خلاقیت و نوآوری نیازمند شناسایی فرصت های نو در فضای…

3 سال پیش