خانه / اخبار / گزارش بازدید از نمایشگاه خلاقیت در نگارخانه دانشگاه هنر

گزارش بازدید از نمایشگاه خلاقیت در نگارخانه دانشگاه هنر

ژوژمان پروژه ۲ کارشناسی ارشد (خلاقیت) و پروژه ۱ کارشناسی (روند پروژه) دانشجویان دانشگاه هنر که با عنوان نمایشگاه خلاقیت نام گرفته بود در تاریخ ۱۵ تیرماه سال ۹۰ در نگارخانه دانشگاه هنر واقع در خیابان بالاور، برگزار گردید.

در این نمایشگاه آثار دانشجویان دوره کارشناسی که درقالب ۲۳ گروه ۲ نفری و دانشجویان دوره ارشد که ۱۱ نفر بودند بر دیوارهای سالن نگارخانه به نمایش در آمده بود.
در ذیل تعدادی از تصاویر گرفته شده از این نمایشگاه که به کمک خود دانشجویان بدست آمده، ارائه می گردد:

در حاشیه:
آقای دکتر رزاقی (مدیرگروه طراحی صنعتی دانشگاه هنر) استاد دروس مربوطه دانشجویان، به همراه آقای مهندس محمد فاتحی و مهندس اقارب پرست، آثار دانشجویان را بررسی و ارزیابی می نمودند.
این نمایشگاه حدوداً در ساعت ۱۱ با تأخیر یکساعته نسبت به زمان تعیین شده و پس از چیدن و نصب آثار توسط دانشجویان و با حضور استاد مربوطه آغاز گردید.
متأسفانه آثار دانشجویان زودتر از زمانی که در پوستر اعلام شده بود از دیوارهای نمایشگاه و از معرض دید جمع آوری گردید.

در پایان با تشکر فراوان از آقای دکتر رزاقی و آقای محمد فاتحی برای برگزاری چنین برنامه ای در نگارخانه هنر که مکان مناسبی است برای برگزاری این گونه ژوژمان ها به نسبت بعضی فضاهای دانشگاهی و همچنین قدردانی از همکاری این دو عزیز جهت حضور اعضای سایت در نمایشگاه و گرفتن گزارش از این مراسم.

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

توالت از جنس طلا به ارزش پنج میلیون دلار در کاخ ‘سورئال’ بلنهایم به سرقت رفته است

یک اثر هنری که توالتی فرنگی از جنس طلا می‌باشد، در یک نمایشگاه واقع در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *