خانه / اخبار / چند کاره گی در بهترین حالت

چند کاره گی در بهترین حالت

سه قطعه مبلمان چند منظوره که امکانات نامحدودی را برای زندگی‌ انعطاف پذیر فراهم می آورند.

Yi-Cong Lu سه قطعه مبلمان را طوری طراحی کرده است که در فضاهای کوچک بسیار کاربردی بوده و هر یک چند وظیفه را انجام می دهند و قادرند یک فضای خانگی و مسکونی را ظرف چند لحظه به یک مکان کاری و اداری مبدل نمایند.


این مجموعه تشکیل شده از: یک چراغ زمینی‌ که Lightboy نامیده می شود و طوری تا می شود که می‌توان آن را مانند یک جارو به دیوار آویزان نمود؛ Panel قطعه دیگری در این مجموعه است که بسیار کاربردی بوده که می تواند هم به عنوان یک تخته وایت برد دیواری، قفسه کتاب، میز تحریر و یا حتا جارختی ایستاده مورد استفاده قرار بگیرد؛ و در نهایت Fade, که یک پارتیشن پرده ای است و از میله‌های قابل تغییر ساخته شده و می تواند فضا را به هر نحو دلخواه تقسیم بندی نماید، به عنوان مثال می تواند یک فضای بسته برای کار و مطالعه ایجاد کند و یک اتاق خواب میهمان بسازد.


طراح می گوید که وضعیت فعلی‌ وی الهام بخش او برای طراحی این قطعات بوده است؛ وی می گوید که همیشه مجبور بوده که فضای زندگی‌ اش را بین محلی برای کار و محلی برای سکونت تقسیم نماید، و متوجه شده که فضاهای زندگی‌ ما به گونه ای طراحی نشده اند که برای هردو منظور کاربرد داشته باشند. وی تمایل دارد که این قطعات را به تولید انبوه برساند و در حال حاضر به دنبال سازنده ای برای آنها می گردد.

ویدئو: +

منبع: +

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

طراحی مبلمان، معرفی چوب انعطاف پذیر DUKTA

معرفی چوب انعطاف پذیر DUKTA

دوکتا نوع خاصی از برش می باشد که چوب را انعطاف پذیر می سازد. این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *