خانه / اخبار / نمک پاش فشاری

نمک پاش فشاری

نمک و فلفل پاش های سنتی (خروج محتوی با تکان) در نوع اختراع خوبی بوده است ولی برای افراد معتاد به نمک و فلفل (ادویه) تا حدی ، یک روش خسته کننده محسوب می شده و سرعت عمل کمی داشتند و حس لذت آنها را ارضا نمی کردند.
طرح جدید ارائه شده برای این محصول، که توسط Flip & tumble طراحی شده است، یک مدل هوشمندانه و جالب است که نمک و فلفلدان را بصورت یک کره (توپ) تصور کرده که با فشار دادن آن (مانند لیمو) محتویات آن با توجه به میزان فشار ، از آن خارج می شود.


این طرح که از دو کره سیلیکونی ساخته شده بیشتر شبیه توپ های آرامش دهنده اعصاب می ماند. در این محصول نمک و فلفل از طریق یک حفره درب دار در انتهای کره، وارد آن می شود. سوراخ های خروجی محصول در این طرح بگونه ای هستند، که با فشار هوا (در هنگام فشرده شدن) از داخل باز شده و امکان خروج حاصل می شود، و در هنگام منبسط شدن (برگشت به حالت اولیه) با وجود فشار هوا از بیرون، سوراخ ها بسته شده و نمکی از آنها خارج نمی گردد.


به گفته طراح این محصول، هدف از طراحی آن تا حد زیادی داخل کردن حس بازی و لذت در هنگام استفاده از یک وسیله خانگی بوده است.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت[۱]‌ DIY ساده، هرکسی قادر به تبدیل دیوار به تاچ‌اسکرین و طراحی دیوار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *