خانه / قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

سایت « گزارشگر طراحی صنعتی » سایتی تخصصی، علمی، هنری و اجتماعی و تابع قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران می باشد لذا قوانین این سایت شامل موارد زیر است :

۱-با توجه به اینکه این سایت در آینده بخش پروفایل شخصی کاربران را فعال خواهد نمود و همچنین کلیه اطلاع رسانی ها از طریق ایمیل و پیامک صورت می گیرد، لذا شایسته است جهت ارتباط هرچه بهتر با کاربران عضو سایت، اطلاعات شخصی خود را کامل و طبق مدارک اصیل هویتی تکمیل نمایید.

۲-آن دسته اطلاعات کاربران که در معرض دید عموم نیست، مطابق قوانین موجود در بخش حریم شخصی محفوظ خواهد ماند.

۳-استفاده از لقب و اسم های مستعار مغایر با شئون اسلامی ممنوع می باشد و در صورت مشاهده، شناسه کاربری مسدود خواهد شد.

۴-بیان عقاید و نظرهای مختلف با احترام به اصول فکری و اخلاقی و تخصصی دیگران و پرهیز از هرگونه بی اعتباری مجاز است .

۵-با توجه به اینکه ارسال نظر فقط توسط اعضا سایت می تواند صورت بگیرد و این نظرات قابل ردیابی می باشند، لذا خواهشمند است، در نظرات خود از بکار بردن کلمات نامناسب و یا تخریب افراد پرهیز نمایید. در صورت مشاهده، شناسه کاربری تعلیق و به کاربر خاطی تذکر داده خواهد شد.

۶-قوانین ثبت مقالات قوانین مربوط به نحوه ارسال و نگارش مقالات در بخش ثبت مقاله به صورت مجزا قرار دارد .تحریریه گزارشگر طراحی صنعتی حق بارگزاری یا عدم بارگزاری مقالات را دارد، لیکن بایستی قبول و یا رد مقاله را ظرف مدت پنج روز کاری به کاربر اعلام کند. ممکن است تغییراتی مد نظر تحریریه باشد که با اعمال آنها مقاله قابل انتشار باشد مسئولیت اعمال این تغییرات با شخص مقاله دهنده است و گزارشگر طراحی صنعتی هیچ گونه تغییراتی اعم از کمی یا کیفی در مقالات اعمال نمی کند .

۷-کاربر با ارسال مطلب، تصویر، طرح و… به سایت گزارشگر طراحی صنعتی، حق استفاده از آن را به صورت مجانی به گزارشگر طراحی صنعتی داده و این سایت می تواند به هر صورتی که نیاز باشد (از جمله با تغییر و تنظیم مجدد) آن را با ذکر نام ارسال کننده، استفاده نماید.

۸-حق نشر محتوای ارائه شده توسط کاربر، نزد وی باقی می ماند و این اجازه انحصاری نیست بنا براین کاربر می تواند همچنان از مطالبی که به گزارشگر طراحی صنعتی، فرستاده، به هر صورتی که بخواهد استفاده کند از جمله اینکه به دیگران اجازه دهد آن را استفاده کنند.

۹-مقررات مربوط به حقوق معنوی ( Copyright ):

*.ثبت مطالب فقط توسط مالک مجاز است و درج مطالب غیر شخصی منحصراٌ با ذکر منبع دقیق و مالکیت مجاز مقدور خواهد بود .

*.استفاده از این سایت و محتوای آن برای استفاده غیر تجاری مجاز بوده ولی نشر آن در هر جایی به جز این سایت ، تنها با ذکر نام گزارشگر طراحی صنعتی و مجوز کتبی از مالک اثر مقدور می باشد. بدیهی است، گزارشگر طراحی صنعتی حق شکایت ازشخصیت های حقیقی یا حقوقی که از مطالب یا تصاویر سایت بدون ذکر نام استفاده کنند ، را برای خود محفوظ می داند .

*.هر شخص بطور کامل مسئول تمامی مواردی است که در سایت ثبت می کند و نباید موردی را که حق کپی رایت داشته باشد ثبت، پخش یا ثبت مجدد نماید.

*.در صورتی که طبق دستور قضایی یا اخطار توسط نهادهای ناظر اعم از قضایی، انتظامی یا ارشادی و مانند آن به مسئولان سایت جهت حذف مطلب مذکور از سایت تذکر داده شود، مسئولیت خسارت و عقوبت حقوقی آن بر عهده فرد ثبت کننده خواهد بود.

*.سایت گزارشگر طراحی صنعتی علی رغم انجام پیگیری های لازم در مورد رعایت حقوق معنوی آثار، هیچگونه مسوولیتی در قبال سوء استفاده احتمالی از مطالب ارسالی کاربران را ندارد.

*.از کلیه خوانندگان سایت خواهشمند است در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت حقوق معنوی، مورد را از طریق فرم تماس با ما، به مدیران سایت اطلاع دهند.

۱۰-تصاویر پروفایل، پروژه ها، مطالب ارسالی و … بعد از رعایت قانون کپی رایت ( حقوق معنوی ) نباید غیر تخصصی، غیر مرتبط و غیر اخلاقی باشد. بدیهی است مسئولیت مطالب و نظرات ارسالی توسط کاربران بر عهده آنان بوده و لزوماٌ نظر و دیدگاه مسئولان سایت نیست.

۱۱-گزارشگر طراحی صنعتی به موقع بودن، کامل بودن یا عملکرد وبسایت یا محتوای آن را نمی تواند تضمین کند. در حالی که ما تلاش خود را برای صحیح بودن محتوا در هنگام انتشار آن انجام می دهیم، مسئولیتی در مورد اشتباهات احتمالی، حذف شدن یا غلط های موجود در وبسایت پذیرفته نمی باشد.

۱۲-علیرغم اینکه گردانندگان سایت تمام تلاش خود را جهت پیشبرد سایت انجام می دهند، تضمین نمی کنند که عملکرد سایت به صورت مداوم و بدور از خطا باشد. لذا جهت بهبود فعالیت سایت، در صورت مشاهده هرگونه ایرادی از طریق ایمیل فرم تماس با ما، مورد را به ما اعلام نمایید.

۱۳-هر گونه تبلیغ به صورت گسترده اعم از معرفی کالا یا دوره آموزشی و مانند آن، تنها در صورتی مجاز می باشد که قبلا هماهنگی لازم با مدیریت سایت انجام گرفته باشد. بدیهی است مدیریت سایت مسئوایتی در قبال کسانی که از ناحیه اینگونه تبلیغات بنحوی متضرر شده یا بشوند ندارد.

۱۴-هرگونه تغییر در مقررات سایت، حد اقل دو هفته قبل از اعمال، در بخش اخبار و همچنین از طریق ایمیل به اطلاع کلیه کاربران خواهد رسید.

۱۵-لینک هایی که به هر نحو در این سایت قرار می­گیرد به معنای تأیید محتوای سایت مرجع، محصولات یا خدمات موجود در آن ها توسط سایت گزارشگر طراحی صنعتی نمی باشد.

۱۶-هر گونه سوء استفاده احتمالی از سایت، حتی در صورت عدم اشاره به آن در این آئین نامه موجب پیگیرد قانونی خواهد بود.

۱۷-روابط عمومی سایت گزارشگر طراحی صنعتی، از طریق قسمت “تماس با ما” به صورت ۲۴ ساعته پذیرای نظرات، انتقادات، پیشنهادها و گزارش شکایات بازدید کنندگان و کاربران محترم می باشد.

مدیران سایت گزارشگر طراحی صنعتی بر این عقیده اند که تمامی کاربران قانون مدار و درست کارند، مگر آن که خلاف آن ثابت شود.