خانه / اخبار / فراغت دوچرخه سواران

فراغت دوچرخه سواران

چراغ های راهنمایی برای بسیاری از دوچرخه سواران و موتورسواران آزار دهنده است. علاوه بر رانندگان که می بایستی مدتی پای خود را روی پدال ترمز قرار دهند، دوچرخه سواران می بایستی برخلاف راحتی رانندگان، در حالتی ایستاده در مسیر های کناری بر روی دوچرخه تعادل خود را حفظ کنند.


Marcus Abrahamsson طراح سوئدی به تازگی طرحی ارائه کرده که در تجهیزات شهری قرار می گیرد و فضایی برای قرارگیری پا و دست دوچرخه سواران هنگام ایستادن فراهم می کند.


در این طرح، صفحه فلزی شبکه ای در قسمت پای دوچرخه سوار باعث اصطکاک مناسب و همچنین راحتی بهتر کف پا و در قسمت دسته از طریق دستگیره لوله ای شکل به دوچرخه سوار کمک می کند. این طرح بدلیل استفاده از لوله ها و صفحات فلزی ، قابلیت ساخت، استفاده و بکارگیری تکمیلی در بسیاری از تجهیزات محیط های شهری را دارد.


این طرح در شرکت Nola که یکی از شرکت های معتبر طراحی است، اجرا شده است.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

دوچرخه مخصوص آموزش دوچرخه سواری کودکان

دوچرخه کودکانه Jyrobike در اولین نگاه مثل یک جادوی کوچک می ماند: آن را یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *