خانه / اخبار / طراحی آلبوم عکس

طراحی آلبوم عکس

باید اعتراف کنیم که حقیقتاً دلمان برای آلبوم‌های عکس حقیقی‌ و فیزیکی‌ تنگ شده است. هیچ چیز سریعتر از ورق زدن صفحات یک آلبوم عکس نمی‌تواند احساسات قلبی ما را به طور آنی‌ برانگیزد، حتی بو‌ها و لحظاتی که عکس در آن گرفته شده در ذهن ما زنده می شود. اگرچه سهولت انتشار عکس‌هایمان در سایت‌های مختلف را نمی‌توان نادیده گرفت، مانند بسیاری از مردم، ما نیز خیلی‌ وقت است که دیگر عکس‌های دیجیتالی مان را چاپ نمی‌کنیم و آلبوم‌هایمان را در کمد‌ها روی هم سوار نمی‌کنیم.

هدف اصلی‌ این آلبوم عکس این است که ما را از این سایت‌های مجازی برای نشان دادن عکس دور کند و ترغیب به چاپ عکس‌ها نماید. این آلبوم بر روی یکی‌ از گوشه‌های آن به طور متعادلی می‌‌ایستاد. حقّه در این است که این گوشه‌ها خم شده اند و سطحی را ایجاد کرده اند که برای آلبوم ایستائی کاملی ایجاد می نمایند. این آلبوم حتd به طور عمودی هم بر روی میز قرار می‌گیرد به دلیل اینکه جلد آن بسیار محکم بوده و از آلومینیومی که با پارچه پوشانده شده است ساخته شده است. همین تغییر ساده باعث شده که یک آلبوم معمولی به شیئ‌ جالب و عجیب مبدل شود.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت[۱]‌ DIY ساده، هرکسی قادر به تبدیل دیوار به تاچ‌اسکرین و طراحی دیوار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *