خانه / اخبار / راه حلی برای سیم‌های اضافی

راه حلی برای سیم‌های اضافی

تمام وسایل الکتریکی‌ که ساخته شده اند تا زندگی‌ ما را ساده تر کنند، همیشه باعث می شوند یک سوال عذاب آور به ذهن ما برسد: حالا باید با این همه سیم زشت و آویزان چه کنم؟ خیلی‌ از محصولات به همراه کمربندهای کوچک پلاستیکی می‌آیند که به کاربر اجازه می دهند که سیم را جمع کرده و در پشت وسیله گره بزند، اما زمانی‌ که نیاز به این سیم‌های اضافه باشد کاربر با گره های باز نشدنی‌ مواجه خواهد شد! اما محصول زیبایی که طراح دانمارکی Soren refsgaard برای این مشکل اندیشیده به سادگی‌ این مشکل را برطرف می نماید. یک توپ لاستیکی کوچک که دارای دو سوراخ کوچک برای قورت دادن سیم‌های اضافی است، و چیزی در حدود ۱.۵ متر سیم در آن جا می‌گیرد.

طراح می گوید که من فرم گرد را انتخاب کردم که در هر فضای داخلی‌ جا بگیرد، چه خوابیده بر روی زمین، چه آویزان شده از یک لامپ رومیزی روی یک قفسه کتاب.

وی اولین پروتوتایپ خود را با استفاده از یک توپ تنیس که از وسط نصف شده بود ساخت، تنها مشکلی‌ که این پروتوتایپ داشت این بود که نمی‌توانست به اندازه کافی‌ سیم در خود جا دهد. نسخه نهایی مقداری بزرگ تر از توپ تنیس است و قطر آن چیزی در حدود ۶.۷۵ سانتیمتر می‌باشد و در ۹ رنگ مختلف به بازار عرضه شده است.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت[۱]‌ DIY ساده، هرکسی قادر به تبدیل دیوار به تاچ‌اسکرین و طراحی دیوار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *