خانه / اخبار / جالباسی قلمویی – Dominic Wilcox

جالباسی قلمویی – Dominic Wilcox

Dominic Wilcox طراح انگلیسی ادعا کرده که با ایده خود می توان قلمو های رنگی را نشسته باقی گذاشت تا بتوان با آنها یک جالباسی زیبا درست کرد.

هدف از برگزاری این نمایشگاه خلق مجموعه از محصولات جدید از وسایل مصرف شده روزانه است تا با این کار نه تنها کارکرد وسایل روزمره زندگی بیشتر اهمیت یابد و همچنین بتوان یاد داد که چگونه می توان به همه چیز (وسایل) متفاوت (به غیر کارکرد اولیه آنها) نگاه کرد.

این ایده اکنون درمرکز نمایش KK Outlet لندن که جزئی از نمایشگاه Object Abuse است در حال نمایش است. در این نمایشگاه طراحانی چون Michael Marriot, Max Lamb, Peter Marigold و F.A.T آثاری را ساخته شده از وسایل مورد مصرف روزانه مردم ارائه کرده اند. این نمایشگاه تا یکشنبه ۳ مهرماه و همزمان با فستیوال طراحی لندن ، در معرض دید قرار دارد.

در این نمایشگاه آثار دیگری با عناوین زیر به نمایش در آمده اند:
– A hula-hoop becomes an atom
– For sale signs become a flat pack birdhouse
– A lightbulb becomes a micro-greenhouse
– A sofa becomes a Pantomime horse

 

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت[۱]‌ DIY ساده، هرکسی قادر به تبدیل دیوار به تاچ‌اسکرین و طراحی دیوار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *