خانه / اخبار / برنده ایرانی جایزهConcept IF

برنده ایرانی جایزهConcept IF

آقای محسن جعفری ملک با طرح (E-Board (easy board توانست برنده جایزه IF Concept Design Award 2012 گردد.

این جایزه معتبر آلمانی امسال نیز همانند سال های گذشته در گرایشات مختلف در حال برگزاری است و آقای جعفری ملک توانست در مسابقه Concept امسال iF، از میان طرح های راهیافته، جزو برگزیدگان قرار گیرد.

محسن جعفری ملک در این طرح با ایده خلاقانه خود سعی کرده است مشکلاتی که در هنگام اتو کردن لباس به وجود می آید را حل نماید از جمله اینکه در این طرح محل اتصال صفحه به پایه در کنار میز قرار دارد و نه در زیر میز، این اتفاق ساده سبب می گردد که سطح کار حول این محور بچرخد و به زبان ساده تر هر دو طرف سطح میز قابل استفاده است. نکته ای که در طراحی این محصول می توان به آن اشاره کرد، امکان پوشاندن لباس به میز اتو می باشد! که این امر باعث سهولت عملیات اتو کردن می باشد ضمن اینکه این توانایی در نظر گرفته شده است که در هنگامی که لباس روی میز است، میز کار ۱۸۰ درجه چرخیده و پشت لباس اتو شود. محسن درصدد تولید این میز اتو در آینده ای نزدیک است.


گزارشگر طراحی صنعتی این موفقیت را از جانب خود و جامعه طراحی صنعتی به آقای محسن جعفری ملک تبریک عرض می نماید.

با توجه به اینکه نتایج مسابقه هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است برای عده ای از خوانندگان این سوال پیش آمده بود که منبع این خبر از کجاست. لازم به ذکر است در این مسابقه قبل از اعلام نهایی نتایج، به خود شرکت کنندگان اعلام می گردد که در مسابقه برنده شده اند. در زیر می توانید نحوه اعلام این موضوع در پروفایل شخصی آقای جعفری را ببینید. با تشکر از ایشان برای همکاری و ارسال این اطلاعات برای سایت گزارشگر طراحی صنعتی.


درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

عکس‌های جدید از طراحی مشعل المپیک ۲۰۲۰ توکیو

طراح ژاپنی Tokujin Yoshioka عکس‌های جدیدی از جزئیات طراحی مشعل المپیک ۲۰۲۰ توکیو منتشر کرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *